Mes stebime didžiulius demografinius ir rinkos pokyčius, kurie paspartins lenktynes į verte pagrįstą sveikatos priežiūrą. Pavyzdys: Medicare mokėjimo patariamoji komisija (MedPAC) prognozuoja, kad Medicare Advantage registracija netrukus pirmą kartą užtemdys tradicinę Medicare. Kadangi daugiau žmonių nei bet kada anksčiau turi teisę gauti Medicare, mūsų sveikatos priežiūros sistema patiria didelį pokytį nuo dėmesio apimtis (nusodinama tradicinės Medicare, kuri veikia pagal mokestį už paslaugą) į vertė (paskatino Medicare Advantage, kuri skatina sveikatos rezultatus).
Kadangi šie verte pagrįsti mokėjimo modeliai įgauna pagreitį plečiant „Medicare Advantage“, dideli sveikatos planai vis labiau skatinami ieškoti naujoviškų būdų, kaip išlaikyti žmonių sveikatą. Dėl šio loginio pagrindo „CVS Health“ planuoja įsigyti 10,6 milijardo dolerių „Oak Street Health“ ir 8 milijardus dolerių vertės „Signify Health“. Dėl tos pačios priežasties „Cigna“ kartu su „Walgreens“ akcijų paketą „VillageMD“ ir „Optum“ įsigijo „Landmark Health“. Tačiau, nors teoriškai tai paprasta, didesnis dėmesys pirminei sveikatos priežiūrai kelia kritinių klausimų apie pajėgumus. Atsižvelgiant į nuolatinį paslaugų teikėjų trūkumą, ypač pirminės sveikatos priežiūros srityje, kaip galime pritaikyti metodą, kuris reikalauja, kad pacientai išlaiduotų daugiau laiko su savo pirminės sveikatos priežiūros gydytoju?
Manau, kad platus perėjimas prie vertybėmis pagrįstos priežiūros ir aktyvesnės priežiūros patirties yra ne tik naudingas, bet ir būtinas. Pasitelkęs sunkiai įgytas pamokas, įgytas dirbdamas vyriausiuoju produktų pareigūnu Livongo ir Teladoc įmonėse, esu įsitikinęs, kad galime sujungti esamas technologijas su naujais priežiūros modeliais, kad padidintume prieigą prie klinikinių paslaugų, dėl kurių vertėmis pagrįsti modeliai yra sėkmingi.
Pirminės sveikatos priežiūros pertvarkymas kaip paskutinės mylios problema
Prieigos prie pirminės sveikatos priežiūros paslaugų masto didinimas yra paskutinės mylios problema. Iš esmės, kaip galime padėti ribotam paslaugų teikėjų pasiūlai, rūpinantis didele ir plačiai paplitusia pacientų populiacija? Manau, kad atsakymą galima rasti išanalizavus įtakingiausią šio šimtmečio technologinę plėtrą – korinio ryšio tinklus.
Nepaisant to, kad nepakankamai aptarnaujamose bendruomenėse, įskaitant kaimo vietoves, trūksta prieigos prie plačiajuosčio ryšio ir didelės spartos interneto, mobiliųjų telefonų naudojimas yra gana nuoseklus beveik visose gyventojų grupėse. Remiantis Pew Research, plačiajuosčio ryšio naudojimas tarp amerikiečių kaimo nuo 2016 m. iki 2021 m. išaugo 9 procentiniais punktais. Tačiau, nepaisant augimo, 2021 m. apklausa parodė, kad amerikiečiai kaimo vietovėse nuolat turi mažesnį technologijų nuosavybės lygį nei tie, kurie gyvena mieste ar priemiesčiuose ir turi mažesnis plačiajuosčio ryšio naudojimas.
Taigi, kas lemia žmonių, turinčių prieigą prie didelės spartos interneto, skaičiaus ir mobiliųjų telefonų delta? Mobilieji tinklai veiksmingai išsprendė paskutinės mylios problemą.
2000-ųjų pradžioje didelės spartos internetas buvo teikiamas naudojant kabelinius modemus ir DSL, todėl interneto tiekėjai turėjo paleisti fizinę liniją į kiekvieną namą, prašantį paslaugos. Dėl to didelės spartos internetas lėtai pasiekė Amerikos kaimo vietoves, nes reikėjo išlaidų geografiškai pasiskirsčiusiems gyventojams. Net ir šiandien daugelis kaimo bendruomenių turi labai ribotą laidinį pralaidumą dėl diegimo išlaidų. Priešingai, korinio ryšio technologija nereikalauja jokios fizinės infrastruktūros, o kartu pranoksta paskutinės mylios problemą.
Sveikatos priežiūros pramonė susiduria su beveik identišku paskutinės mylios iššūkiu. Nepaisant didelės technologijos pažangos, priežiūros paslaugų tinklai vis dar kuriami aplink centrinę ligoninių sistemą ir ją supančią klinikų „maitinimo sistemą“. Tačiau žmonės, negyvenantys šalia savo vietinės sveikatos priežiūros sistemos, dažnai turi nukeliauti daug mylių, kad galėtų gauti pagalbą. Šių asmenų paskutinės mylios problema reikalauja kelių valandų, kad pamatytumėte paslaugų teikėją.
Sunkios Livongo ir Teladoc pamokos
Nors nė viena sveikatos priežiūros įmonė visiškai neįveikė paskutinės mylios problemos, kai kurios pamokos, įgytos per pastarąją skaitmeninės sveikatos raidą, gali padėti mūsų požiūriui.
„Livongo“ sukūrė technologiją, kuri leido žmonėms per korinio ryšio tinklus perduoti duomenis apie cukraus kiekį kraujyje į debesį. Sklandžiai keisdamiesi duomenimis galėjome pateikti asmeninių sveikatos įžvalgų, kurios leido mūsų sertifikuotiems diabeto pedagogams paskambinti nariams, kuriems gresia didesnė ūmaus sveikatos įvykio rizika. Užuot tekę kreiptis į gydytoją kiekvienu sveikatos klausimu, „Livongo“ leido žmonėms gauti pagalbą realiuoju laiku iš tinkamai įgaliotų sveikatos trenerių ir nustatyti, kada reikia tolesnės klinikinės pagalbos. Toliau mes išplėtėme šiuos principus hipertenzijos, prediabeto ir širdies nepakankamumo valdymui – panaudojome korinio ryšio tinklus, kad įveiktume paskutinės mylios iššūkius.
„Teladok“ sužinojome, kad žmonės nori bendrauti su savo gydytoju naudodamiesi nuotoline sveikata, telefonu ar vaizdo įrašu. Tai ypač pasakytina apie žmonių skubios priežiūros poreikius ir įvairius su sandoriais susijusius priežiūros poreikius, tokius kaip receptų papildymas arba įprastiniai priežiūros aspektai, įskaitant gripo ar peršalimo gydymą. Per COVID-19 sužinojome, kad ilgalaikė priežiūra taip pat gali būti teikiama naudojant nuotolinę mediciną ir kad nuolatinė priežiūra buvo veiksmingiausia, kai jau yra patikimi santykiai. Tiesą sakant, kai 2020 m. telesveikatos vizitų labai padaugėjo, dauguma tų apsilankymų buvo pas paties asmens gydytoją.
Čia taip pat yra įspėjamasis pasakojimas: kelerius metus po COVID-19 mes taip pat matėme, kad nesant tokio pasitikėjimo santykių, žmonės grįžo prie telemedicinos beveik vien tik su sandoriais susijusiai priežiūrai, o vienintelė pastebima išimtis buvo psichikos sveikatos priežiūra. . Išaiškėjo pagrindinė pamoka: pirmiausia turime sukurti pasitikėjimą, kad galėtume nuolat stumti technologiją, reikalingą įveikti paskutinę mylią. Tai buvo viena iš skausmingų Teladoc pamokų, išmoktų per pastaruosius metus, ir ji tampa vis akivaizdesnė.
Keturi principai, kurių reikia norint padidinti prieigą prie pasaulinio lygio priežiūros
Atsižvelgdamas į šias pamokas, manau, kad yra keturi pagrindiniai principai, padedantys padidinti prieigą prie prevencinių paslaugų, reikalingų norint sukurti sėkmingus vertybėmis pagrįstus priežiūros modelius.
Pirma, turime veiksmingai suderinti pacientų, mokėtojų ir paslaugų teikėjų paskatas. Tai sritis, kurioje skaitmeninės sveikatos įmonės, įskaitant Livongo ir Teladoc, iki šiol sunkiai patyrė. Įmonėje „Livongo“ mes suderinome paskatas su pacientais ir mokėtojais, o „Teladoc“ – pacientams ir paslaugų teikėjams, tačiau nė viena įmonė nesilaikė kodo, kad galėtų tinkamai palaikyti visus tris. Dėl plataus perėjimo prie verte pagrįstų mokėjimo modelių būtina teikti reikšmingą vertę visoms trims suinteresuotosioms šalims.
Antra, privalome prasiskverbti pro slaugos rezervuarus ir teikti puikią patirtį naudodamiesi vartotojui palankiais sveikatingumo sprendimais iki pat sudėtingų klinikinių intervencijų. Skirtingais gyvenimo etapais žmonės turi labai skirtingus priežiūros poreikius. Kai kuriomis dienomis norime patikimos informacijos apie mankštą ir svorio metimą. Kitais atvejais, norėdami valdyti stazinį širdies nepakankamumą, turime kreiptis į kardiologą.
Trečia, turime geriau išnaudoti tiekėjus. Nors ir skiriamas tinkamas dėmesys bendram gydytojų trūkumui, mes galime palengvinti šį iššūkį paskirdami paslaugų teikėjus, kad jie maksimaliai padidintų savo darbą išduodant licenciją. Šiandien gydytojai dažnai teikia per daug įprastų klinikinių paslaugų ir jiems tenka atlikti administracines užduotis, kurias gali lengvai atlikti kiti įgalioti paslaugų teikėjai, įskaitant slaugytojus ir medicinos padėjėjus. Naudojant technologijas nukreipiant pacientus į dešinę…