Klausimai ir atsakymai: Kaip „BayCare Health System“ naudoja „Amazon Alexa“ pacientų kambariuose

HIMSS23 metu Floridoje įsikūrusi „BayCare Health System“ paskelbė, kad savo naujausioje ligoninėje įdiegė „Amazon“ balso asistentą „Alexa“, Wesley koplyčia, kuri duris atvėrė praėjusį mėnesį.

Craigas Andersonas, sveikatos sistemos inovacijų direktorius, paaiškina, ką „Alexa Smart Properties“ veikia „BayCare“ ligoninėse, kaip tai veikia paslaugų teikėjų darbo krūvį ir ko sveikatos sistema išmoko įdiegdama balso asistentą pacientų kambariuose.

MobiHealthNews: Kaip Alexa veikia jūsų patalpose?

Craigas Andersonas: Šiuo metu jį įdiegėme 16 ligoninių. Tai visos mūsų ligoninės. Manau, kad paciento vertė iš tikrųjų yra tik galimybė kontroliuoti savo aplinką. Naudodami balsą, jie gali padaryti daug dalykų tame kambaryje tiesiog kalbėdami su įrenginiu. Jie gali padaryti daug pramogų, jie gali daug muzikos, jie gali atlikti standartinius dalykus, kuriuos darome savo namuose. Ir tai tampa standartu, kurį žinome, kad norime atitikti ligoninėje. Pas mus atėjo pacientai, kurie manė, kad jiems gali prireikti atsinešti „Alexa“, ir nustebome bei apsidžiaugėme pamatę, kad kambaryje jau yra įrenginys.

Antras dalykas yra susijęs su televizoriaus valdymu. Žinome, kad mūsų pacientai turi prastovų, kai jie yra mūsų prižiūrimi. Taigi galimybė valdyti televizorių balsu yra puiki funkcija. Ir tai taip pat vienas iš pirmųjų dalykų, kuriuos suprantame, kad priežiūros komandos taip pat galėtų pasinaudoti. Sukūrėme tai, kai „Alexa“ daugiausia dėmesio skyrė pacientams, ir tada supratome, kad priežiūros komandoms galime pridėti daug daugiau vertės. Pavyzdžiui, naudodami televizoriaus valdiklį galite pakeisti kanalą, padidinti, sumažinti garsumą, įjungti ir išjungti televizorių. Bet slaugytoja taip pat galėtų eiti pro šalį, pamatyti, kad pacientas miega, ir tada tiesiog pašnibždėti Alexa: „Alexa, išjunk televizorių“. Arba užtemdykite kambarį arba tiesiog nutildykite televizorių, nežadindami pacientų.

Dabar dviejose mūsų ligoninėse atsirado išmanusis ligoninės kambarys. Tai viena iš idėjų, kuri mums iš tikrųjų kilo, kai supratome protingo svetingumo lūkesčius. Jei esate Vegase ir apsistojate Steve Wynn nuosavybėje, ten pamatysite Alexą. Ir jis gali padaryti daug dalykų, kuriuos mėgdžiojome ligoninėje: valdyti šviesas, valdyti atspalvius, valdyti ŠVOK.

Tai daug malonių skambučių ir švilpukų viešbučio kambaryje. Bet tai labai galinga ligoninės kambaryje. Norime užtikrinti, kad pacientams būtų saugu ir patogu gulėti savo lovose. Taigi, kad jie galėtų keisti temperatūrą, reguliuoti apšvietimą, reguliuoti žaliuzes nesikeldami iš lovos ar iškviesti slaugytoją, kad tai padarytų, yra tikrai galingas dalykas, kurį galime duoti mūsų pacientams.

MHN: Ar tai turėjo įtakos paslaugų teikėjo darbo krūviui?

Andersonas: Tikimės, kad čia bus labai geras poveikis. Tai, ką išmokome dirbdami su slaugytojomis ankstyvosiose bandomosiose programose, yra tai, kad stengiamės sutaupyti sekundžių, kurios gali padidėti iki minučių, o tai gali padidėti realiuoju laiku.

Pavyzdžiui, naudojant Alexa kaip komunikaciją, kurioje pacientas gali išsiųsti pranešimą: „Alexa, man reikia kojinių“. Štai ką sukūrė mūsų partnerė ir „Amazon“ partnerė Aiva. Tai, ką jie gali padaryti, yra tai, kad jie supranta, jei man kaip pacientui reikia kojinių, tai tikriausiai turėtų kreiptis į techniką.

Tam asmeniui pavesta gauti tokio tipo užklausas. Sistema žino, kas yra ta paciento priežiūros technologija tam konkrečiam pacientui tą pačią minutę, nes tai keičiasi dienos eigoje. Ir jis nukreipia užklausą tiesiai į jų „iPhone“, kad pacientų priežiūros technika pamatytų, jog pacientui 311 kambaryje reikia poros kojinių.

Jiems nereikia bėgti į kambarį, užduoti klausimą ir dar kartą grįžti ten, kur laiko kojines, o tada grįžti į kambarį. Jie gali tai išspręsti per vieną kelionę. Ir tai panašu, jei jiems reikia pagalbos naudotis tualetu, jei jiems skauda. Sistema žino, kuris priežiūros komandos narys turi gauti tą prašymą, ir nukreipia jį ten. Ir tada mes galime kontroliuoti, kaip tai didėja.

MHN: Gavote atsiliepimų iš savo slaugos personalo. Ar padarėte ką nors kitaip su Wesley Chapel įgyvendinimu, nes tai jūsų naujausias?

Andersonas: Wesley koplyčia buvo įdomi, nes tai buvo pirmoji ligoninė, kurioje galėjome sukurti šią technologiją nuo pat pradžių. Taigi modifikuoti, prijungti Alexa prie sienos yra paprastas dalykas. Bet mes išmokome vieną dalyką: už akių, iš proto.

Norime įsitikinti, kad šis mažas įrenginys, kurį „Amazon“ kuria tam, kad šiek tiek pasislėptų įprastoje namų aplinkoje, norime įsitikinti, kad jis šiek tiek išsiskirtų. Taigi mes jį pritvirtinome prie Wesley koplyčios paciento matomumo. Tai svarbu dėl kelių priežasčių.

Jie gali tai pamatyti ir prisiminti, kad tai yra. Jie gali matyti įrenginio būseną, besisukančius žiedus, kurie informuoja visus kambaryje esančius, jei jis nutildytas, ar įjungtas, ar mąsto. Taip pat dėl ​​mikrofono ir garsumo išdėstymo, jei jie groja muziką per garsiakalbį, nenorime, kad jis būtų užkištas už lovos ar kur nors, kur tai šiek tiek užstoja garsą.

Be to, su išmaniaisiais kambariais bendradarbiaujame su dviem tiekėjais. Vienas buvo Wesley koplyčioje. „South Florida Baptist“ yra dar viena ligoninė, teikianti kitą, vadinamą pastatų automatizavimo sistemą. Tai tarsi pastato operacinė sistema. Taigi būdami namuose galite turėti išmaniąją lemputę, kurią valdo jūsų „Alexa“. Tai puikiai tinka namuose, tačiau tai nėra tinkama ligoninės standartams. Mes tai padarėme naudodami pastato automatikos sistemą.

Taigi keli pardavėjai turėjo daug pastangų, kad tai pavyktų. Wesley koplyčioje turime elektrines žaliuzes. Sukurti visas komandas, kurios iš tikrųjų tai valdo, nėra paprasta, nes kai kurie žmonės tai vadina žaliuzėmis, kiti – atspalviais, kiti – užuolaidomis.

Taigi jūs turite iš tikrųjų žinoti įvairius tam tikro ketinimo būdus kaip „Amazon“ tai pavadintų yra kalbama. Štai čia puiku turėti tokius partnerius kaip „Aiva“ ir „Amazon“, nes jie turi gilias duomenų bazes, kaip žmonės sąveikauja su ta balso technologija. Taigi tai buvo mokymosi patirtis visiems. Ir tai, ką mes iš tikrųjų galėjome padaryti Wesley koplyčioje su išmaniaisiais kambariais ir valdymu balsu, dabar yra naujas standartinis išmaniųjų ligoninių kambarių plotas, kurį „BayCare“ pastatys visose mūsų naujose patalpose.

Glenas Tullmanas pateiks daugiau informacijos HIMSS23 sesijoje „Žiūrės iš viršaus: egzistencinė krizė ar posūkio taško galimybė? Pramonės mavericko perspektyva“. Numatoma, kad antradienį, balandžio 18 d., 15–16 val. CT Pietų korpuso 1 aukšte, S100 B kab.