„Microsoft“, „Canary Speech“ partneris, siekdamas patobulinti kalbos analizę su dirbtiniu intelektu

Canary Speech, kalbos analizės programinės įrangos gamintojas, bendradarbiauja su „Microsoft“ pritaikys technologijų milžino AI technologiją, kad išplėtė savo mašininio mokymosi kalbos modelius sveikatos priežiūros srityje.

„Canary“ siūlo balso biologinių žymenų technologiją, kuri fiksuoja ir analizuoja duomenis, kad nustatytų, ar asmens kalboje nėra netolygumų. Bendrovė reklamuoja savo technologiją kaip galinčią aptikti nuotaiką, stresą ir energijos lygį prieš klinikinius tyrimus ir prieš pasireiškiant simptomams. Taip pat teigiama, kad tai gali pagerinti telemediciną ir nuotolines medicinos paslaugas.

Bendradarbiaudama „Canary“ bus „Microsoft Cloud for Healthcare“ bendras pardavimo partneris ir naudos „Microsoft“ AI, kad pagreitintų kalbos analizės technologiją, kad sumažintų sveikatos priežiūros išlaidas, spręstų psichikos sveikatos problemas ir išplėstų nuotolinio pacientų stebėjimo sprendimus.

Bendrovė taip pat naudos „Microsoft Azure“, kad išplėstų savo mašininio mokymosi kalbos modelius naujiems klientams, o „Canary“ API platforma buvo integruota į „Microsoft Teams“.

„AI padeda suteikti sveikatos priežiūros paslaugų teikėjams galių automatizuodamas užduotis, paversdamas nestruktūrizuotas duomenų formas į struktūrizuotus formatus, gaudamas pacientų įžvalgas ir padėdamas gydytojams teikti individualizuotą pacientų priežiūrą“, – sakė daktaras Davidas Rhew, pasaulinis vyriausiasis medicinos pareigūnas ir sveikatos priežiūros viceprezidentas. „Microsoft“, sakoma pranešime.

„Canary Speech taiko dirbtinį intelektą, kad balsas galėtų būti biometrinis, o tai galėtų padėti tikrinti ir stebėti sveikatos būklę. Džiaugiamės galėdami dirbti su Canary, kad padėtų pakeisti priežiūrą naudojant AI technologiją, kuri gali turėti teigiamą poveikį pramonės ir pacientų rezultatus“.

DIDESNĖ TENDENCIJA

„Microsoft“ sukėlė bangas sveikatos priežiūros pramonėje su savo AI technologija.

Praėjusiais metais technologijų milžinas įsigijo „Nuance Communications“, teikianti AI ir kalbos atpažinimo programinę įrangą, už maždaug 16 mlrd. Ji taip pat daug investavo į „OpenAI“, „ChatGPT“ gamintoją ir jo įpėdinį GPT-4.

Kovo mėnesį OpenAI atskleidė naujausią iteraciją GPT-4. Tą patį mėnesį „Microsoft“. „Nuance Communications“ paskelbė apie naują klinikinės dokumentacijos įrankį „Dragon Ambient eXperience Express“, kuriame naudojama naujausia OpenAI dirbtinio intelekto kalbos modelio GPT-4 versija.

DAX Express per kelias sekundes parengia klinikinių pastabų juodraščius iš pokalbių su pacientais per telesveikatą arba asmeniškai. Produktas remiasi DAX dokumentacijos produktu, kuris paleistas 2020 m.

„Microsoft“ taip pat naudoja dirbtinį intelektą kalbos atpažinimui kituose projektuose, įskaitant koaliciją su technologijų milžinais „Amazon“, „Meta“, „Apple“, „Google“ ir ne pelno partneriai.

Spalio mėnesį partneriai paskelbė apie bendradarbiavimą su Ilinojaus universitetas Urbana-Champaign, siekdamas išplėsti kalbėjimo galimybes žmonėms su negalia per Kalbos prieinamumo projektą, kuris rinktų kalbos pavyzdžius iš asmenų, turinčių skirtingus kalbos modelius, kad padėtų mokyti mašininio mokymosi modelius, kad būtų galima nustatyti įvairius kalbos modelius.