ČIKAGA — Kai Charlotte, NC įsikūręs Atrium Health Sanger širdies ir kraujagyslių centras pirmą kartą įgyvendino savo nuotolinio pacientų stebėjimo programą, sunkiausia buvo prietaisų patekimas į pacientų rankas ir trikčių šalinimas, sakė programos koordinatorė Shannon Crotwell.
Jie pradėjo nuo įrenginių, prijungtų prie interneto, prašydami pacientų atsisiųsti programą, kur jiems reikia Apple ID. Tada jie perėjo prie „Bluetooth“, tačiau kartais ten taip pat buvo sudėtingų techninių problemų. Dabar Sangeris naudoja korinio ryšio tinklus, kurie, pasak Crotwello, padėjo jiems pasiekti pacientus kaimo vietovėse.
„Sakyčiau, kad vienas iš didžiausių pasimokytų dalykų per ketverius metus, kai pradėjome tai pradėti, yra tik tai, kad tai, kas tinka vienam, netiks visiems“, – sakė ji HIMSS23. „Ir jūs turite turėti tą pasirinktinį paketą.”
Bradas Reimeris, Sioux Falls, SD įsikūrusios Sanford Health, vyriausiasis informacijos pareigūnas, sakė, kad tai taip pat tinka sprendžiant pacientų privatumo problemas. Svarbu gydytojus aprūpinti mokomąja medžiaga, kurioje būtų paaiškinta, kokius duomenis rinks sveikatos sistema ir kodėl tai naudinga.
„Turėsite pritaikyti šią diskusiją pagal tai, kas yra prieš jus, nes tai nėra vienareikšmė“, – sakė jis.
Pietų Korėjos „Samsung“ medicinos centro Skaitmeninės transformacijos centro direktorės pavaduotoja ir vyriausioji medicinos informacijos pareigūnė Mira Kang teigė, kad tai taip pat gali skirtis priklausomai nuo kultūros. Ji sakė, kad sveikatos priežiūra Pietų Korėjoje yra labiau prieinama nei JAV. Tai taip pat pigiau pacientui.
„Manau, kad Korėjos žmonės dažnai naudojasi mobiliojo ryšio ir interneto paslaugomis. Taip pat jie nori dažniau naudotis nuotolinėmis sveikatos priežiūros paslaugomis, nes pandemijos metu yra pripratę prie tokio patogumo. […] Dėl Korėjos kultūros galima nerimauti dėl per didelio naudojimo“, – sakė ji.
Tačiau Reimeris sakė, kad gautųjų perteklius kelia susirūpinimą ir JAV, o gydytojams tiesiog gali neužtekti valandų per dieną atsakyti į pacientų pranešimus.
„Tai dar neišspręsta problema. Manau, kad tai labiau susiję su gydytojo darbo eiga ir žinutės perdavimu tinkamam asmeniui, kuris iš tikrųjų gali ką nors padaryti su pranešimu, nesvarbu, ar tai paslaugų teikėjas, slaugytoja, vaistininkas, planuotojas , visi tokie dalykai“, – sakė jis.
Pacientų švietimas ir toliau bus labai svarbus, sakė Crotwell. Jie turi žinoti, kaip efektyviai naudoti savo įrenginius, kad jie netyčia neprisidėtų prie paslaugų teikėjų perkrovos.
„Jie matuoja kraujospūdį ryte. O gal jie neišsilavinę, o išgeria prieš gerdami vaistus, todėl jų kraujospūdis tikrai aukštas. Tada jie nori pasimatuoti 20 kartų, ir jie vis labiau nerimauja ir jų kraujospūdis nuolat kyla, kyla, kyla, kyla“, – sakė ji. „Ir tada tik žinučių antplūdis, tiesa? „Mano kraujospūdis yra aukštas, todėl man reikia, kad man perskambintum“. Taigi daugiau duomenų ne visada yra geriau.
Markas Zandi pateiks daugiau informacijos HIMSS23 sesijoje „Pagrindinė pastaba: ar sveikatos priežiūros laukia dar neramūs laikai? Ekonominė perspektyva (pirma dalis). Jis planuojamas penktadienį, balandžio 21 d., 8:30–10:15 CT West Building, 3 lygis, Skyline Ballroom, W375 kambarys.