Per pastaruosius pusantrų metų įmonės buvo uždarytos, tada atidarytos ir vėl uždarytos. Niekas taip nesižavėjo kaip mažos įmonės. Socialinė žiniasklaida yra ekonomiškas būdas nuolat atnaujinti savo klientus ir palaikyti ryšį su klientais.
Štai keletas būdų, kaip mažos įmonės gali gauti naudos iš socialinės žiniasklaidos:
Pasinaudokite tiesiogine rinkodara
„Nextdoor“ pasidalijo: „Paprasčiausiu lygmeniu „iš lūpų į lūpas“ rinkodara yra rinkodara, skleidžiama iš vieno asmens kitam, remiantis asmeninėmis rekomendacijomis. Tai kritinė rinkodaros pyrago dalis. Nielsen teigimu, „92 procentai vartotojų visame pasaulyje sako, kad pasitiki pelnyta žiniasklaida, pavyzdžiui, draugų ir šeimos rekomendacijomis, o ne visomis kitomis reklamos formomis“. Ir tai nebuvo maža apklausos imtis. Tyrimą paėmė daugiau nei 28 000 interneto respondentų 56 šalyse.
Įdomu, kaip smulkaus verslo savininkai pasinaudoja tiesiogine rinkodara? Spustelėkite Norėdami tvitinti
Įdomu, kaip smulkaus verslo savininkai pasinaudoja tiesiogine rinkodara? Užuot pirkę brangius internetinius skelbimus, galite sukurti populiarias internetines apžvalgas. „BrightLocal“ teigimu, „85 % vartotojų pasitiki internetinėmis apžvalgomis kaip asmeninės rekomendacijos – vienintelis patikimiausias ir patikimiausias „reklamos“ šaltinis.
Svarbiausi peržiūros veiksniai yra šie:
1) Įvertinimas žvaigždutėmis
2) Teisėtumas
3) Naujumas
4) Sentimentas
5) Kiekis
Padėkite klientams lengviau rašyti atsiliepimus apie jūsų įmonę internete – priminkite jiems kvituose, paprašykite darbuotojų, kad patenkintų klientų paliktų atsiliepimą, ir pridėkite nuorodą į įmonės el. laišką, kuriame prašoma teigiamų atsiliepimų.
Bendrinkite valandas ir planuokite atnaujinimus
Atnaujinkite savo socialinės žiniasklaidos paskyros profilius su darbo valandomis ir skelbkite kas savaitę, kad praneštumėte žmonėms apie tvarkaraščių pokyčius.
Kiekvieną savaitę galite sukurti socialinį įrašą su savo darbo valandomis, kviesdami žmones užsukti. Būdami socialinės medijos sklaidos kanalo viršuje, planuodami savo dieną būsite jų galvoje. Šis Instagram įrašas iš vienos mėgstamiausių vietinių kavinių paskatino mane tą dieną užsisakyti!
Mokėjimų pakeitimai
Ar neseniai atlikote kokių nors mokėjimo politikos pakeitimų? Praneškite klientams, kad priimate mokėjimus per „Stripe“, „Square“ ar net „Venmo“. Praneškite jiems, kad turite daug būdų verslui užsiimti ir kad neatsiliksite nuo naujausių naujovių.
Žmonės taip pat galvoja apie saugumą, todėl praneškite jiems, kad jie gali bakstelėti kortelę ir mokėti nepasirašydami. Laikykite indelį su užrašu „švarūs rašikliai“ ir paprašykite prekystalio personalo įsitikinti, kad rašikliai buvo naudojami vieną kartą, o tada išvalyti.
Jūsų darbuotojams ir klientams svarbu išlikti sveikiems.
Sukurkite prekės ženklo žinomumą
Nors pėsčiųjų eismas sulėtėjo, apsipirkti internete padaugėjo sniego. Įsitikinkite, kad savo svetainę ir socialinės žiniasklaidos profilius dedate į priekį.
Socialinės žiniasklaidos įrašai didina prekės ženklo žinomumą, kai žmonės mato, kaip skelbiate specialius pasiūlymus, darbo valandas, savo darbuotojų nuotraukas arba rodote naujo projekto užkulisius. Primindami žmonėms, kad esate ten ir nekantraujate juos vėl pamatyti, galite nuveikti ilgą kelią!
Socialinės žiniasklaidos įrašai gali padidinti mažų įmonių prekės ženklo žinomumą. Sužinokite kaip čia >> Spustelėkite Norėdami tvitinti
Štai pavyzdys iš vietinio taco baro, kuriame dalijasi savo naujomis darbo valandomis.
Gaukite pranašumą prieš konkurenciją arba tęskite!
Šioje naujoje rinkoje svarbu išlaikyti savo vietos bendruomenės dėmesį. Žmonės atsiriboja nuo kasdienybės, nori palengvinti veiklą ir daug daugiau nuveikia internete. Būkite vietinė parduotuvė, kuri palaiko ryšį su kitomis įmonėmis, bendruomenės veikla, vietiniu oru – pasisemsite idėjų.
„Klientai dažnai kreipiasi į mažas įmones per socialinę žiniasklaidą. Kai esate įsitraukęs ir reaguojate, galite geriau aptarnauti savo klientus.
Mažos įmonės gali padėti išlaikyti klientus ir išlikti pokyčių metu naudodamos socialinę žiniasklaidą. Tikiuosi, kad šie pasiūlymai sukėlė idėjų, kaip pasiekti savo klientus ir palaikyti ryšį bei būti gyvybingam savo verslui. Jūsų bendruomenėje yra žmonių, kurie džiaugiasi, kad jums pasisektų!