Nuo „Pear Therapeutics“, viena iš pirmųjų skaitmeninės terapijos įmonių, balandžio mėn. paskelbė bankrotą, buvo diskutuojama apie investicijų į skaitmeninę terapiją būklę, su priežiūros standartais kylančius iššūkius, kliūtis, trukdančias įsisavinti ir kaip pasiekti sėkmės šiame sektoriuje.
Andy Molnar, generalinis direktorius „Digital Therapeutics Alliance“, ne pelno siekianti organizacija, teikianti lyderystę ir švietimą, kad būtų lengviau pritaikyti skaitmeninę terapiją, susitiko su „MobiHealthNews“. supažindinti su skaitmeninės terapijos rinka ir kaip „Pear“ bankrotas paveikė pramonę.
MobiHealthNews: Kas vyksta skaitmeninėje terapijoje ir kaip manote, kad „Pear“ bankrotas paveikia rinką?
Andy Molnar: Tai tokie keisti metai, nes tai buvo vieni pirmųjų metų, kai pamatėme, kad Medicaid aprėptis labai greitai judėjo į priekį, tęsdama praėjusių metų tempą. Matome, kad mokėtojai rimčiau žiūri į skaitmeninę terapiją, o tuo pat metu tikrai sunku gauti rizikos kapitalo finansavimą, kai prieš penkerius metus jis buvo lengvai dalinamas. Bet tada mes nežinojome, kaip už šiuos produktus bus sumokėta. Dabar mes iš tikrųjų matome kelią. Taigi man buvo tikrai sunku suvokti, kaip šie du pagrindiniai dalykai vyksta vienu metu. Man tikrai sunku tai susitaikyti galvoje.
Vis dar stengiamės judėti į priekį taip protingai, kaip galime būti šiandien. Turiu omenyje skaitmeninę terapiją, receptinę skaitmeninę terapiją ir apskritai skaitmeninę sveikatą, be abejo, niekur nedings. Tai čia, kad liktų, o mes esame čia, kad padėtume tai nukreipti. Ir prieš penkerius metus, kai pradėjome, mes tiesiog nebuvome tokie protingi kaip dabar.
Galbūt tai tiesiog puikus atstatymas, žinote? Daugelis žmonių sako: gerai, kiek pinigų iš tikrųjų reikia? Kiek mums iš tikrųjų reikia? Kur dedate savo išteklius? Štai kodėl mes sujungėme a paleisti žaidimų knygą, kad padėtumėte mūsų įmonėms narėms suprasti, kur geriausia įdėti savo išteklius.
MHN: Ar manote, kad paslaugų teikėjų priėmimo ir mokėtojų išlaidų kompensavimo rodiklis stabdo skaitmeninės terapijos progresą?
Molnaras: Manau, kad tikrai aišku, kad JAV sveikatos priežiūros sistema nėra skirta inovacijoms skatinti. Sunkumai įtraukiant visiškai naują produktų kategoriją į mokėtojų ir tiekėjų sistemas arba vaistininkų mokymą ir panašius dalykus. Mūsų sistema sukurta pasakyti „ne“, tiesa? Kai norite gauti Medicare draudimą, jie turi rasti tuos pinigus kitur ir atimti juos iš kito. Taigi, kad ir kiek kainuotų mūsų sąskaita – ir mes patiriame CBO [Congressional Budget Office] procesas dabar – jei tai, nežinau, 10 milijardų dolerių per 10 metų, kas praras tuos pinigus? Jūs nenorite to imti iš gydytojų. Jūs nenorite to atimti iš kitų naujovių. Taigi „Medicare“ atsidūrė vietoje, kai kalbama apie kodavimą ir panašius dalykus. Taigi aš žinau, kad AppliedVR gavo kodą, bet jie buvo pagal DME [durable medical equipment]. Tai šiek tiek kitaip. Ir tada „Pear“ gavo kodą A9291, apie kurį „Medicare“ konkrečiai pasakė, kad mes neketiname kompensuoti.
MHN: Ką matote šiais metais skaitmeninėje terapijoje? Kur matote, kaip tai progresuoja?
Molnaras: Na, aš tikiuosi, kad daugelis Medicaid dalykų ir toliau judės į priekį nuo to, ką matėme iš Pear. Kol kas dar per anksti pasakyti, kokią įtaką tam turės jų bankrotas. Bet dabar jie turėjo tris ar keturias valstijas, ir mes kalbamės su kitais valstijos Medicaid direktoriais. Dabar, kai jie mato kelią, jie nori eiti tuo keliu. Taigi aš labai, labai tikiuosi, kad „Pear“ produktai išliks rinkoje, nes nežinai, kas nutiks. Tačiau šiuo metu jie yra pelningi – pelningi, tai reiškia, kad jų produktai uždirba pajamų. Taigi jums būtų malonu pamatyti, kaip kas nors tai tęsia. Ir tada mes norėtume, kad šie kiti produktai atsirastų už jo. Tačiau noriu, kad komercinės patalpos judėtų į priekį. Noriu, kad „Medicare“ bent jau pripažintų, kokių tipų kodus jie išduos. Bet tikrai manau, kad vyriausybinės valstybės programos pradės stumti ir komercinius planus.
Be to, mes darome savo birželio pradžioje vykusiame inauguraciniame viršūnių susitikime. Ką mes padarėme, tai pririšome prie mūsų Kalno dienos renginių arba mūsų skraidymo dienų. Pernai ir užpernai surengėme tris renginius. Taigi iš esmės tai darėme du kartus per metus. Ir mes nustatėme, kad mes subūrėme visų šių vyriausybės specialistų grupes ir iš esmės tai buvo pusė konferencijos, o pusė – pokalbis su Kongresu. Ir mes pagalvojome, žinote ką, čia turime tokį didelį pagreitį. Kaip tai paversti kažkuo didesniu? Štai kodėl mes rengiame konferenciją šiais metais.