Klausimai ir atsakymai: Osso VR apie besikeičiančią virtualios realybės finansavimo aplinką

Osso VR yra virtualios realybės chirurginio mokymo ir vertinimo platforma, leidžianti naudotojams savarankiškai arba su komanda praktikuoti chirurginius metodus įtraukiančioje aplinkoje.

Bendrovės įkūrėjas ir generalinis direktorius dr. Justinas Baradas, kuris taip pat yra praktikuojantis vaikų ortopedijos chirurgas UCLA vaikų ortopedijos institute, kalbėjosi su „MobiHealthNews“. apie Osso VR lėšų rinkimą ir tai, ką įmonė siekia pasiekti augdama.

MobiHealthNews: „Osso VR“ 2021 m. surinko 27 mln. USD B serijos finansavimo ir 66 mln. USD C serijos finansavimo praėjusiais metais. Ar jums atrodė sudėtinga ieškoti investicijų į bendrovės išplėstinės realybės patirtį?

Daktaras Justinas Baradas: Na, lėšų rinkimas visada yra sunkus, o lėšų rinkimas XR / VR buvo laikotarpių, kai tai buvo labai sunku. Iš pradžių, kaip ir tada, kai pradėjome veiklą 2016 m., sakyčiau, kad XR buvo tarsi sakymas, kad praėjusiais metais turėjote NFT įmonę arba šiais metais turite „GenAI“ įmonę. Tai buvo karščiausias dalykas, ir pradėti buvo labai lengva – per lengva. Pagalvojau: „O, tai bus puiku“. Ir tada buvo keletas VR / XR nuosmukių, kai žmonės tiesiog labai nepalankiai žiūri į technologijas, ir mes tikrai tai patyrėme.

Sakyčiau A serija tikriausiai buvo gana sudėtinga tiek dėl šio mentaliteto, tiek dėl COVID ką tik prasidėjo. Taigi iš pradžių buvo labai sunku, bet paskui iš karto tiesiog [did a 180] kai žmonės suprato, kad tokios technologijos bus labai svarbios.

XR erdvėje yra daug iššūkių, o aparatinė įranga yra sunki. Tu matai Meta tiesiog įdėjo daug pinigų ir vis tiek atrodė, kad tai nepasiekė rezultatų. Tada reikia sukurti XR turinį, o tai gali būti gana sudėtinga. Ir manau, kad čia daug kas kovoja šioje erdvėje, pakankamai greitai, pakankamai įperkamai kurdami pakankamai kokybišką turinį. Ir manau, kad čia atsiranda daug technologijų. Tačiau tai darosi vis geriau, nes tokios įmonės kaip mūsų pirmauja ir vis labiau bręsta bei kuria įrankius ir automatizavimą. Be abejo, generatyvusis AI žada tikrai pagreitinti XR ir VR turinio kūrimą. Jo dar nėra. Tai jau padeda daugeliu atžvilgių, tačiau tai tarsi pažadas generuoti realaus laiko 3D modelius, kurie yra tekstūruoti ir ypač specializuojasi mūsų medicinos išsilavinimo erdvėje, o dalykai, kuriuos kartais reikia reguliuoti, yra labai įdomūs.

MHN: Kas toliau laukia įmonės?

Baradas: Turime daug dalykų vamzdyje. Manau, kad šiais metais mūsų pagrindinis dėmesys skiriamas prieigos prie pagrindinių erdvių išplėtimui. Taigi mes imituojame visas operacijas. Vykdysime bet kokią specialybę, tačiau turime keletą sričių, į kurias mes sutelkiame dėmesį kurdami holistinę mokymo programą, kuri apima pramonę, akademinius medicinos centrus ir profesines draugijas. Taigi šios erdvės mums yra ortopedinė stuburas ir kardiologija arba panaši į intervencinę erdvę, nes tai apima periferinių kraujagyslių chirurgiją, neurovaskulinę ir kt., bet viską, ką darote per kateterį.

Taip pat dirbame su akademiniais medicinos centrais, tokiais kaip UCLA [University of California Los Angeles]pavyzdžiui, ir UCSF [University of California San Francisco] ir kiti, kurti rezidentūros pagrindu sukurtas mokymo programas, o vėliau ir profesines draugijas. Taigi mes bendradarbiavo su Amerikos kardiologijos koledžu, kad sukurtų intervencinių kardiologų mokymo programą.

Taigi, mūsų vizija yra ta, kad norime, kad Osso VR būtų standartinis visuose mokymuose, tiek tada, kai dalyvaujate oficialiuose mokymuose, ty rezidentūros ir stažuotės metu, ir ne tik. Ir taip pat, kaip galėtume suaktyvinti smulkius rankų motorinius judesius ir odos jautrumą? Taigi tai yra dar vienas akcentas, kuriuo visada stengiamasi pasiekti, kas yra tikroviška, bet kartu ir edukacinė bei pirmaujanti su realia vertybe.

Studijos mums yra didelis dėmesys. Taigi turime keletą tikrai įdomių tyrimų, kad laboratorinėmis sąlygomis Osso VR veikia neįtikėtinai gerai. Taigi dabar norime pradėti nagrinėti, kaip tai veikia pacientus ir operacinėse? Ir galiausiai pacientų rezultatai. Taigi turime keletą longitudinių tyrimų. Iš tikrųjų daugiau nei šešis mėnesius stebime žmones, kad pamatytume, kaip Osso VR paveiks jų pacientų priežiūrą, o tai tikrai įdomu.

Naudodami tokias technologijas kaip ši ir kitas technologijas, pvz., robotiką, iš tikrųjų galime užtikrinti, kad priežiūra būtų tokia nuosekli, o rezultatai būtų daug labiau nuspėjami ir optimizuoti pacientams visur, nesvarbu, kas jie bebūtų.

Didi Davis pateiks daugiau informacijos per HIMSS23 sesiją „The Sequoia Project: Interoperability Matters Process for Improving Data Usability“. Jis numatytas antradienį, balandžio 18 d., 16:15–17:15 CT pietiniame pastate, 1 aukšte, S100 C kab.