Kad klinikinė priežiūra būtų sėkminga, skaitmeninė terapija turėtų veikti „kaip magija“.

Skaitmeninės terapijos integravimas į klinikinę priežiūrą dar ankstyvas, sakė 2023 m. HIMSS pasaulinės sveikatos konferencijos ir parodos komisijos nariai. Tačiau jie turi atlikti svarbų vaidmenį, kai kūrėjai atsižvelgia į skirtingus visų sveikatos priežiūros suinteresuotųjų šalių, įskaitant pacientus, ligonines, gydytojus ir mokėtojus, poreikius.

Santoshas Mohanas, Moffitt Cancer Center skaitmeninio skyriaus viceprezidentas, sakė, kad yra daugybė skaitmeninės terapijos galimybių vėžio priežiūros srityje, kai pacientai dažnai susiduria su papildomomis problemomis, tokiomis kaip nerimas ir nuovargis.

„Daugelis pacientų gyvena su šia liga ilgą laiką, todėl gebėjimas įtraukti šiuos pacientus ilgą laiką ir padėti pasiekti teigiamų rezultatų yra tikrai svarbus. Štai kur skaitmeninė terapija atlieka svarbų vaidmenį”, – sakė jis. sakė. „Pagalvokite apie simptomų valdymo instruktavimą, dozavimo nurodymus, susijusius su palaikomuoju gydymu, pritaikytas rekomendacijas dėl gydymo plano.”

Tačiau skaitmeninei terapijai gali būti sunku pritaikyti visas sveikatos sistemos grupes, kurios yra susijusios su sėkmingu jų diegimu.

Pavyzdžiui, gydytojai turi subalansuoti laiką, kurį praleidžia padėdami pacientams naudotis skaitmeninėmis terapijomis, su visomis kitomis savo pareigomis. Tuo tarpu ligoninių ir infrastruktūros komandos yra susirūpinusios dėl išlaidų laive ir pastangų išlaikyti gydymą, o pacientams reikia lengvai naudojamų ir kliniškai svarbių įrankių.

„Tai didelis prašymas. Tačiau turime patenkinti visus tuo pačiu metu, kad tai pavyktų”, – sakė Mohanas.

Dr. Kamal Jethwani, „Decimal.health“ generalinis direktorius ir vadovaujantis partneris, sakė, kad gydytojai turi daug laiko savo laikui ir galbūt jau žino apie kitas jiems gerai tinkančias priemones. Be to, kalbant apie skaitmeninės terapijos pritaikymą, yra dar vienas dramblys: neseniai pradėtas bankrotas. Kriaušių terapija.

Pasak jo, bendrovė, gaminusi receptinius skaitmeninius vaistus nuo medžiagų vartojimo sutrikimo, opioidų vartojimo sutrikimo ir lėtinės nemigos, padarė daug pažangos su paslaugų teikėjais ir mokėtojais.

Tačiau Kriaušė nesukūrė reikiamo tūrio. Pasak bendrovės metinėje ataskaitoje pernai buvo išrašyta apie 45 000 receptų, nors iš tikrųjų buvo užpildyta tik maždaug pusė.

„Mūsų iššūkis yra priversti daugiau paslaugų teikėjų priprasti prie šios infrastruktūros“, – sakė Jethwani. „Bet kai jie pradeda, jie tai daro ir toliau.”

Dr. William Jin, Majamio universiteto gydytojas rezidentas, sakė, kad sveikatos sistemos turi žinoti realaus pasaulio iššūkius, kylančius naudojant skaitmeninę terapiją klinikinėje aplinkoje. Jis dirigavo HIDRATE PRO tyrimas, kurio tikslas buvo panaudoti skaitmeninę terapiją, padedančią prostatos vėžiu sergantiems pacientams pasiruošti gydymui.

Kai pacientai patenka į spinduliuotę, jiems reikia patogiai užpildyti šlapimo pūslę, kad būtų sumažintas aplinkinių audinių pažeidimas. Tačiau Jin sakė, kad pacientams kartais sunku tai pasiekti, todėl jie nerimauja ir laukia, kol galės pradėti gydymą.

Skaitmeninėje terapijoje buvo naudojamas prijungtas vandens butelis ir papildoma programėlė, kuri nurodė pacientams, kada gerti vandenį, kol jie pasiekia tūrio tikslą. Jin sakė, kad maždaug pusė pacientų jį vartojo prieš kiekvieną gydymą, o du trečdaliai vartojo apie 85% laiko. Tie, kurie naudojosi priemone, praleido mažiau laiko, kad gautų gydymą, o tai sutaupė pinigų.

Tačiau buvo keletas netikėtų problemų, kurias reikia išspręsti prieš pradedant naudoti šiuos įrankius plačiu mastu. Pavyzdžiui, Jin sakė, kad vienas iš tyrimo personalo, kuris turėjo apmokyti pacientus naudotis programa, neturėjo išmaniojo telefono. Susirūpinimą kelia ir paslaugų teikėjo perdegimas.

„Prieš COVID mane labai domino klinikų, kurie buvo mūsų vėžio centro dalis, dalyvavimas ir įsitraukimas į tyrimą“, – sakė jis. „Po COVID bendras sutarimas buvo toks: „Mes per daug dirbame, turime per mažai darbuotojų ir tiesiog bandome pasiekti savo status quo ir tiesiog atlikti savo klinikinį darbą“. “

Tačiau pacientai tikrai susidomėjo, sakė Jin. Vis dėlto kūrėjai turi nepamiršti, kad daugelis pacientų yra vyresni ir gali nebūti išmanantys technologijas.

„Padarykite jį labai vientisą, kad mano seneliai galėtų juo naudotis“, – sakė jis. „Jei turiu atsisėsti su pacientu, kad galėčiau tai padaryti už jį, tai pralaimės tikslą. Jis turi būti toks vientisas, kad turi būti tarsi magija.”