„GoodRx“ paskiria laikinąjį generalinį direktorių, kai vienas įkūrėjų atsistatydina

Vaistų kaina ir nuotolinės sveikatos platforma „GoodRx“ paskyrė ankstesnį „GoDaddy“ lyderį Scottą Wagnerį laikinuoju generaliniu direktoriumi, pakeisdamas įkūrėjus Dougą Hirschą ir Trevorą Bezdeką bendrais generaliniais direktoriais.

Hirschas ir Bezdekas liks „GoodRx“ vadovų komandoje, Hirschas eis vyriausiojo misijos pareigūno pareigas, o Bezdekas – pirmininko pareigas.

Hirsch dirbs su bendrovės sveikatos priežiūros paslaugų teikėjų ir farmacijos partnerių bendruomene, o Bezdek patars įmonės sveikatos priežiūros strategijos klausimais, plėtos ryšius su pramonės partneriais ir padės tiksliai nustatyti produktų ir augimo galimybes.

Wagneris dirbo „GoDaddy“ aštuonerius metus, užimdamas generalinio direktoriaus ir prezidento, vyriausiojo operacijų pareigūno ir vyriausiojo finansininko pareigas.

Jis taip pat yra Kajabi – platformos, leidžiančios asmenims kurti, parduoti ir parduoti skaitmeninį turinį, valdyboje; „DoubleVerify“, padedanti įmonėms tobulinti internetinę reklamą; sutelktinio finansavimo platforma GoFundMe; ir BILL, kuri siūlo sąskaitų apmokėjimo ir gautinų sumų programinę įrangą internetu.

„Nekantrauju padėti įmonei išplėsti savo pagrindinę vartotojų rinką, kad galėtų aptarnauti daugiau žmonių, turinčių turtingesnę ir patrauklesnę patirtį jų sveikatos priežiūros poreikiams tenkinti. „GoodRx” turi daug įdomių galimybių sukurti pridėtinę vertę sveikatos priežiūros specialistų, vaistinių, draudikų ir gamintojų ekosistemoje. – visa tai skirta tam, kad vartotojas nebrangiai ir lengvai gautų reikiamus vaistus“, – sakoma Wagnerio pranešime.

DIDESNĖ TENDENCIJA

Vasarį, „GoodRx“ buvo kritikuojamas Federalinės prekybos komisijos, kuri teigė, kad bendrovė reklamos tikslais dalijosi vartotojų asmenine sveikatos informacija su trečiosiomis šalimis, tokiomis kaip „Google“ ir „Facebook“.

Agentūra taip pat teigė, kad vaistų kainų skaidrumo platforma leido trečiosioms šalims naudoti tuos duomenis savo vidiniais tikslais, nesugebėjo nustatyti politikos, kaip ji turėtų apsaugoti savo vartotojų asmeninę informaciją apie sveikatą, ir klaidingai pateikė savo HIPAA atitiktį.

Bendrovė sutiko sumokėti 1,5 mln.

Apie tai pranešė GoodRx kovo mėn. ketvirtojo ketvirčio pelnas, ty 184,1 mln. Grynasis ketvirčio nuostolis buvo 2 mln. USD, palyginti su 39,9 mln. USD praėjusiais metais, o tai, bendrovės teigimu, susidarė dėl sumažėjusio atidėjinio pajamų mokesčiams.

2022 m. „GoodRx“ pranešė apie 766,6 mln. USD pajamas ir 32,81 mln. USD grynąjį nuostolį. 2021 m. bendrovė uždirbo 745,4 mln. USD pajamų ir 25,3 mln. USD grynąjį nuostolį.

Bendrovė nebuvo apsaugota nuo masinių atleidimų technologijų pramonėje pernai. Rugsėjo mėn. ji atleido 16 % savo darbo jėgos arba maždaug 140 darbuotojų, visų pirma paveikusi į technologijas orientuotus ir rinkodaros segmentus.