Bideno administracija išduoda naują įspėjimą apie medicinines kredito korteles

Bideno administracija ketvirtadienį įspėjo amerikiečius apie didėjančią medicininių kredito kortelių ir kitų paskolų už medicinines sąskaitas riziką, naujoje ataskaitoje įspėjusi, kad didelės palūkanų normos gali pagilinti pacientų skolas ir kelti grėsmę jų finansiniam saugumui.

Savo ataskaitoje Vartotojų finansinės apsaugos biuras apskaičiavo, kad JAV žmonės vos per trejus metus, nuo 2018 iki 2020 m., sumokėjo 1 mlrd.

Palūkanų mokėjimai gali išpūsti medicinos sąskaitas beveik 25%, agentūra nustatė, išanalizavusi finansinius duomenis, kuriuos skolintojai pateikė reguliavimo institucijoms.

„Skolinimo apranga kuria brangius paskolų produktus, skirtus parduoti pacientams, norintiems susitvarkyti su savo medicininėmis sąskaitomis“, – sakė Rohitas Chopra, CFPB, federalinės vartotojų priežiūros tarnybos, direktorius. „Šios naujos medicininės skolos formos gali sukelti finansinį žlugimą asmenims, kurie serga.”

Visoje šalyje apie 100 milijonų žmonių, įskaitant 41% suaugusiųjų, turi tam tikrų sveikatos priežiūros skolų, „KFF Health News“ nustatė atlikdama tyrimą su NPR, siekdama ištirti šalies medicininių skolų krizės mastą ir poveikį.

Didžiulis problemos mastas yra kelių milijardų dolerių pacientų finansavimo verslas, kuriame privatus kapitalas ir dideli bankai nori išsigryninti, kai pacientai ir jų šeimos negali susimokėti už priežiūrą, nustatė KFF sveikatos žinios ir NPR. Tyrimų bendrovės IBISWorld duomenimis, pacientų finansavimo sektoriuje pelno marža viršija 29%, arba septynis kartus daugiau nei laikoma solidžia ligoninės pelno marža.

Milijonai pacientų prisiregistruoja gauti kredito korteles, pvz., „Synchrony Bank“ siūlomą „CareCredit“. Šiomis kortelėmis dažnai prekiaujama gydytojų ir odontologų kabinetų laukiamuosiuose kambariuose, siekiant padėti žmonėms išrašyti sąskaitas.

Paprastai kortelėse siūlomas akcijos laikotarpis, per kurį pacientai nemoka palūkanų, tačiau jei pacientai nespėja sumokėti arba negali sumokėti paskolos per akcijos laikotarpį, jiems gali būti taikomos net 27 proc. palūkanų normos, teigia CFPB. .

Ligoninės ir kiti paslaugų teikėjai vis dažniau pacientus nukreipia į paskolas, kurias administruoja finansavimo įmonės, tokios kaip AccessOne. Šios paskolos, kurios dažnai pakeičia beprocentinius įmokų planus, kuriuos kažkada siūlydavo ligoninės, gali pridėti šimtus ar tūkstančius dolerių palūkanų prie pacientų skolų.

„KFF Health News“ viešųjų įrašų iš UNC Health, Šiaurės Karolinos valstybinio universiteto medicinos sistemos, analizė parodė, kad „AccessOne“ pradėjus administruoti mokėjimo planus sistemos pacientams, jų sąskaitų palūkanų dalis šoktelėjo nuo 9% iki 46%.

Ligoninių ir finansų pramonės pareigūnai primygtinai reikalauja, kad jie pasirūpintų, kad pacientai būtų mokomi apie paskolų su palūkanų normomis riziką.

Tačiau federalinės reguliavimo institucijos nustatė, kad daugelis pacientų lieka sumišę dėl paskolų sąlygų. 2013 m. CFPB įsakė CareCredit sukurti 34,1 mln.

Naujojoje CFPB ataskaitoje nerekomenduojama taikyti naujų sankcijų skolintojams. Tačiau reguliuotojai perspėjo, kad sistema vis dar įstrigo daug pacientų dėl žalingų finansavimo susitarimų. „Atrodo, kad pacientai nevisiškai supranta produktų sąlygas ir kartais gauna kreditą, kurio negali sau leisti“, – teigė agentūra.

Rizika ypač didelė mažesnes pajamas gaunantiems skolininkams ir tiems, kurie turi prastą kreditą.

Pavyzdžiui, reguliuotojai nustatė, kad maždaug ketvirtadalis žemą kredito balą turinčių žmonių, pasirašiusių medicininę paskolą su atidėtomis palūkanomis, negalėjo jos sumokėti prieš šoktelėjus palūkanų normoms. Priešingai, tik 10% skolininkų, turinčių puikų kreditą, neišvengė didelių palūkanų normų.

CFPB perspėjo, kad pacientų finansavimo produktų augimas kelia dar vieną pavojų mažas pajamas gaunantiems pacientams, sakydamas, kad jiems turėtų būti pasiūlyta finansinė pagalba apmokėti dideles medicinines sąskaitas, bet vietoj to jie nukreipiami į kreditines korteles arba paskolas, už kurias prie medicininių sąskaitų pridedamos palūkanos. negaliu sau leisti.

„Vartotojų skundai CFPB rodo, kad, užuot davęs naudos vartotojams, kaip teigia šiuos produktus siūlančios bendrovės, šie produktai iš tikrųjų gali sukelti painiavą ir sunkumų“, – teigiama ataskaitoje. „Daugeliui žmonių būtų geriau be šių produktų.

Susijusios temos

Susisiekite su mumis Pateikite istorijos patarimą