Socialinė žiniasklaida padeda mažoms įmonėms augti įvairiais būdais! Tai puikus būdas mažoms įmonėms pasiekti naujų klientų. Tai suteikia verslo savininkams platformą gauti atsiliepimų apie savo produktus ir paslaugas iš juos naudojančių žmonių. Socialinė žiniasklaida suteikia galimybę smulkaus verslo savininkams stebėti ir tyrinėti savo konkurenciją ir sužinoti, ką jie daro, kad pamatytų, ar būtų naudinga daryti tą patį. Tai puiki vieta nuomonėms ir apžvalgoms. Tai leidžia klientams pranešti kitiems apie savo patirtį ir padeda jiems nuspręsti, ar jie nori globoti verslą. Rinkodara gali būti lengvai vykdoma naudojant socialinę žiniasklaidą. Pažvelkime į šešis būdus, kaip socialinė žiniasklaida padeda mažoms įmonėms augti.
Informuokite savo klientus
Tikroji magija slypi gebėjime informuoti klientus. Tai labai svarbu siekiant užtikrinti klientų pasitenkinimą, kartu didinant pasitikėjimą ir klientų lojalumą.
Sukurkite savo socialinės žiniasklaidos tvarkaraštį, į kurį įtraukite priminimą apie savo valandas ir bet kokius įprastos rutinos pakeitimus.
Ar turite specialų savaitės renginį? Kodėl nesukūrus to, kas užtikrintų, kad jūsų verslas būtų svarbiausias jūsų klientams?
Susisiekite su naujais klientais
Atsakydami į klausimus ir būdami naudingi internete, žmonės gali atrasti jūsų svetainę ir tai, ką darote. Čia socialinis klausymasis yra puiki taktika.
Daugelyje socialinės žiniasklaidos planavimo įrankių yra integruotas socialinis klausymas. Socialinis klausymas yra tam tikrų temų ir raktinių žodžių stebėjimas internete, siekiant užtikrinti, kad rastumėte svarbius savo prekės ženklo paminėjimus ar susijusias temas. Sprout Social and Agorapulsas yra du tvirti įrankiai su šia funkcija.
Socialinis klausymas gali padėti rasti nusivylusių žmonių, kuriems reikia sprendimų jūsų pramonėje. Kurkite žymų su grotelėmis arba raktinių žodžių paieškas, kad galėtumėte susisiekti su žmonėmis, kurie gali tapti dėkingais klientais. Google įspėjimai yra nemokami ir lengvai naudojami.
Pasiūlykite klientų aptarnavimą
Stebint savo socialinės žiniasklaidos paskyras ir „Google“ įspėjimus, gali kilti klientų aptarnavimo klausimų ar problemų. Įsitikinkite, kad atsakykite į pranešimus viešai, tada perkelkite juos į tiesioginį pranešimą ir (arba) pokalbį telefonu, kad įsitikintumėte, jog viską aprašėte.
Iš „Sprout Social“Įmonės nemano, kad klientų aptarnavimas yra didelis prioritetas socialinėje žiniasklaidoje. Vietoj to, jie teikia pirmenybę socialinei žiniasklaidai kaip rinkodaros funkcijai ir būdui pasiekti naujus klientus. Kai socialinėje žiniasklaidoje buvo paklausta „kas svarbiausia“, dauguma įmonių inovatyvaus socialinio turinio pateikimą įvertino kaip svarbiausią.
Taigi, kol susikoncentruojate į apdovanojimus pelniusių kampanijų kūrimą ir turinio platinimą, jūsų klientai ieško puikios klientų patirties. Tačiau klientų aptarnavimo dimensijos įtraukimas į savo socialinę strategiją gali būti apmokestinamas, kai ištekliai jau yra riboti. Įveskite: pokalbių robotai.
„Chatbots“ gali būti jūsų ieškomas sprendimas, kad galėtumėte greitai atsakyti „Twitter“, „Facebook“ ar „Instagram“. Jis gali teikti paslaugas ne darbo valandomis, kad klientų aptarnavimas būtų sklandus.
Sukurkite pasitikėjimą savo verslu
„Brand24“ sako„Pasitikėjimas yra XXI amžiaus valiuta. Vartotojai pasitiki šeimos ir draugų rekomendacijomis. Jie tyrinėja nuomones apie prekės ženklą, produktą ar paslaugą ir savo sprendimus grindžia tyrimais.
Prekės ženklo žinomumo kampanijos padeda stiprinti vartotojų pasitikėjimą.
Pasitikėjimas ir patikimumas didina teigiamą prekės ženklo žinomumą ir lojalumą. Dalindamiesi klientų atsiliepimais ar atsiliepimais parodote auditorijai, ką žmonės mano apie jūsų produktus ir paslaugas.
Stebėkite savo konkurentus
Kada paskutinį kartą tikrinote savo konkurento socialinę žiniasklaidą? Arba stebimi jūsų konkurencijos paminėjimai?
Klausydami savo klientų socialiniuose tinkluose ieškokite klausimų, į kuriuos galėtumėte atsakyti. Nuo Hootsuite“Taip pat svarbu žinoti, ką žmonės sako apie jūsų konkurentus.
Pavyzdžiui, stebėdami konkurentų paminėjimus gali atskleisti jų produktų ar paslaugų skaudulius, į kuriuos galėtumėte kreiptis ir taip pritraukti naujų klientų.
Konkurencijos stebėjimas socialinėje žiniasklaidoje taip pat reiškia, kad žinosite, kai jūsų konkurentai išleis naujus produktus, vykdys akcijas ir išleis naujas ataskaitas ar duomenis.
Neskirkite per daug savo socialinių tinklų laiko varžyboms, bet gerai sekti. Galite naudoti tokius įrankius kaip Hootsuite, Sprout Socialarba Agorapulsas. Prekinis ženklas24 yra galingas įrankis prekės ženklo reputacijai stebėti su puikiais įspėjimais ir ataskaitomis.
Sukurkite bendruomenės jausmą
Kaip žmonėms, mums reikia ryšio ir priklausymo jausmo: bendruomenės. Žodis bendruomenė yra kilęs iš lotynų communitas (reiškia tą patį)kuris savo ruožtu yra kilęs iš communis, kuris reiškia „bendras, viešas, bendras visiems arba daugeliui“. Ieškome žmonių, kurie turi tuos pačius įsitikinimus, pomėgius ir humoro jausmą asmeniškai ir internete. Norint plėsti socialinę žiniasklaidą, svarbu kurti savo bendruomenę internete.
Keletas būdų, kaip plėsti bendruomenę:
- Užduokite klausimus „Twitter“ arba „Instagram“ istorijose
- Savo svetainėje naudokite tiesioginio pokalbio funkciją
- Atsakykite į klausimus socialiniuose tinkluose ir savo komentaruose
- Pateikite naudingų išteklių
- Klausykite, ką sako jūsų bendruomenė
- Pasidalykite tuo, kas jums patinka savo versle
- Dalyvaukite bendruomenės pokalbiuose
Tikiuosi, kad šie šeši būdai, kuriais socialinė žiniasklaida gali padėti plėsti jūsų smulkųjį verslą, suteikė jums idėjų ir įkvėpimo kuriant turinį ir bendruomenės kūrimą.
Norėčiau sužinoti, kas jums patinka socialinėje žiniasklaidoje jūsų verslui ir kaip ji jums padėjo. Prašome pasidalinti komentaruose.