Paprasti naudoti prietaisai užtikrina teisingą nuotolinį paciento stebėjimą

Vienas iš pagrindinių Niujorke įsikūrusios Sinajaus kalno sveikatos sistemos nuotolinio pacientų stebėjimo programos principų yra pasirinkti lengvai naudojamus įrenginius, kuriems pacientui nereikia papildomų technologijų, sakė būklės valdymo ir gyventojų sveikatos direktorė Cathleen Mathew. .

2020 m. pradėta įgyvendinti programa daugiausia orientuota į hipertenziją, tačiau sveikatos sistema taip pat apima širdies nepakankamumo, nėštumo, LOPL, diabeto ir COVID-19 stebėjimą.

„Taigi 40 % mūsų nustatytų pacientų registruodamiesi neturi išmaniojo telefono. Penkiasdešimt du procentai šių pacientų gyvena toje vietovėje, kurioje gali kilti problemų dėl plačiajuosčio ryšio. Tačiau… mūsų programoje dalyvaujantys pacientai yra labai įsitraukę. Vidutiniškai 70% pacientų atlieka testus kas antrą dieną“, – HIMSS23 sakė Mathew. „Taigi, tai tikrai byloja apie tai, kad suteikdami pacientams lengviau naudojamus įrenginius, net jei jie nebūtinai atrodo išmanantys techniką, su reikiama pagalba galime susitikti su jais ten, kur jie yra ir pasiekti. šių tikslų“.

Darryl Hollar, Sinajaus kalno skaitmeninės sveikatos direktorius, sakė, kad taip pat svarbu turėti aiškias komunikacijos linijas su vadovybe ir strateginę kryptį, nes daugelis skirtingų sveikatos sistemos departamentų norėjo naudoti RPM po COVID-19. pandemija.

„Kad galėtume palaikyti 12 skirtingų pardavėjų, 12 skirtingų platformų, kad vienas skyrius galėtų turėti konkretų RPM sprendimą, atitinkantį jų poreikius, tai nėra tvaru augant“, – sakė jis. „Taigi mes pasirinksime modelį, kuris vis dar yra lankstus, bet ribotas sprendimų, kuriuos naudojame, skaičiumi.”

Sveikatos sistemos turi būti tikri, kad duomenis pacientas pateks į paslaugų teikėją 100 % laiko, arba sveikatos apsaugos sistema turi žinoti apie gedimą, kad pacientas galėtų paskambinti ir paklausti, kas atsitiko per paskutinį registravimąsi.

„Iš anksto išleisti laiką, išteklius, energiją, pinigus yra sudėtinga. Tai ilgas ir daug darbo reikalaujantis procesas”, – sakė Hollar. „Tačiau kiekvienu tašku, kai duomenys perkeliami iš kitos platformos į kitą, turite įsitikinti, kad žinote, kad jie bus perduoti, arba žinote, kodėl jie nepasiekė.

Suchi Saria pateiks daugiau informacijos HIMSS23 sesijoje „Atsakingas dirbtinis intelektas sveikatos priežiūros srityje: taikymas vystymosi valdymui“. Jis numatytas trečiadienį, balandžio 19 d., 14:30–15:30 CT pietiniame pastate, 5 aukšte, S503 kab.