ČIKAGA – „Walmart Health and Wellness“ skaitmeninės transformacijos viceprezidentė Andrea Marks sakė, kad labai svarbu sukurti sklandžią patirtį, kai reikia pagerinti pacientų sąveiką su sveikatos priežiūros sistema.
Puiku išspręsti vieną proceso etapą – kaip susitarti dėl susitikimo – tačiau pacientai yra nusivylę, kai jiems reikia pereiti iš vienos programos į kitą, kad galėtų pasiekti visus savo priežiūros poreikius.
„Skaitmeninė patirtis, kuri yra integruota, susieta, kai žmonėms nereikia šokinėti. Iš jų galite daugiau pasimokyti, jie labiau įsitraukę ir tiesiog jaučiasi taip, lyg tu juos pažįsti. Ir tu ne pro šalį juos iš vienos grupės į kitą“, – HIMSS23 sakė Marksas.
Tačiau kiekvienas pacientas yra skirtingas ir visi turi skirtingus poreikius. Tai reiškia, kad personalizavimas taip pat svarbus, sakė Edwardas Lee, vykdantysis viceprezidentas informacinėms technologijoms ir vyriausiasis informacijos pareigūnas Nuolatinėje federacijoje.
„Aš nedarau pacientui jokios paslaugos, skirdamas vaistus ir tiesiog išeinu nepaaiškinęs, kaip iš tikrųjų galime dirbti kartu, kad būtų pasirūpinta diabetu, kraujospūdžiu ar dar kuo nors“, – sakė jis. „Taigi, tai tikrai labai sudėtinga dalis, galvojant apie pacientų įvairovę. Ir tada tai padaryti sistemos lygmeniu, manau, yra vienas didžiausių iššūkių.”
Joshas Wymeris, „Shifthrive“ vyriausiasis klinikinis pareigūnas, teigė, kad sveikatos priežiūros organizacijos turėtų žiūrėti į vidų, kai kalbama apie pacientų patirtį.
„Sakyčiau, kiekviena organizacija turi atsakymus į jūsų problemas jau turimoje komandoje. Tai nėra labai egzotika… bet aš tvirtai tikiu, kad kiekvieną kartą, kai pateksiu į situaciją, randu kūrybiškiausius ir aktualiausius atsakymus, paprastai iš komanda, kuri atlieka darbą. Tiesiog jų nebuvo išklausyta“, – sakė jis.
Tačiau su a gresiantis gydytojų trūkumas ir paslaugų teikėjų perdegimas, daugelis sveikatos priežiūros organizacijų turi nuveikti daugiau su mažiau. Marksas teigė, kad sveikatos priežiūros darbuotojai turi dirbti pagal savo licencijas, o pacientai turėtų galėti kontroliuoti savo priežiūrą, kai tik gali.
„Jie nori turėti galimybę prisijungti prie interneto, jie nori planuoti tvarkaraštį, jie nori ieškoti gydytojų, jie nori matyti savo informaciją, jie nori mokytis internete. Jie neturi tiek laiko, kiek mes neturime Taigi padarykime jiems tai lengviau ir sutelkkime dėmesį į automatizavimą, o paskui į patirtį“, – sakė ji.
Dėmesys skiriamas pacientų patirčiai, tačiau reikia atsižvelgti į visą sveikatos priežiūros sistemą, sakė Lee. Ir organizacijos negali sustoti prie „skaitmeninių durų“ – jie turi galvoti apie visą namą.
„Negalime kurti skaitmeninių sprendimų vakuume“, – sakė jis. „Turime tiesiogiai derinti veiksmus su savo gydytojais ir gydytojų veiklos vadovais, kad pasiektume tikslą susitikti su pacientais ten, kur jie yra.
Markas Zandi pateiks daugiau informacijos HIMSS23 sesijoje „Pagrindinė pastaba: ar sveikatos priežiūros laukia dar neramūs laikai? Ekonominė perspektyva (pirma dalis). Jis planuojamas penktadienį, balandžio 21 d., 8:30–10:15 CT West Building, 3 lygis, Skyline Ballroom, W375 kambarys.