Kodėl paslaugų teikėjai stengiasi palaikyti skaitmeninę terapiją

ČIKAGA Skaitmeninė terapija gali suteikti pacientams naują būdą gauti priežiūrą ir sumažinti paslaugų teikėjų naštą, antradienį sakė 2023 m. HIMSS pasaulinės sveikatos konferencijos ir parodos komisijos nariai. Tačiau pradedantieji susiduria su tam tikrais iššūkiais, kai nori gauti šias priemones į pacientų rankas.

Kelsey Maguire, „Blue Ventures Fund“ generalinė direktorė, sakė, kad daugelis kompanijų domisi partneryste su sveikatos planais, kurie suteikia didelės narių bazės žavesio. Tačiau tai gali būti ne geriausias paskirstymo kanalas kiekvienai pacientų grupei.

„Nežinau, kaip jūs, iš savo sveikatos plano gavau daug el. laiškų apie programas. Niekada nebuvau užsiregistravęs į vieną. Taigi iš tikrųjų tai gali būti labai sudėtingas kanalas, jei tai nėra tinkamas kanalas šiai būklei. ar ta rinkodaros strategija ir pan.“, – sakė ji. „Ar tai pacientė kaip nėščia moteris, kuri aktyviai ieško jai prieinamų išteklių? Galbūt tiesioginė rinkodara vartotojui gali būti veiksminga. Ar tam reikės recepto? Jei kas nors labai glaudžiai bendradarbiauja su konkrečiu specialistu, ar jūs tikrai norite eiti per paslaugų teikėjus?

Chrisas Wasdenas, skaitmeninės terapijos bendrovės „Twill“ vyriausiasis strategijos pareigūnas, teigė, kad sprendimas gali turėti įtakos įsisavinimui. Jis sakė, kad aktyvinimas – žmonių, kurie atsisiunčia vieną iš bendrovės skaitmeninių terapijų ir pradeda ja naudotis – tarp didelių sveikatos planų, skaičius yra nedidelis vienženklis. Tačiau darbdavių grupės aktyvumas gali siekti 10–20 proc.

Wasdenas teigia, kad taip yra todėl, kad jų rinkodara nebūtinai yra labai efektyvi: Twill kažkada net išbandė savo rinkodaros strategiją, palyginti su sveikatos plano ir mišriu požiūriu.

„Mūsų skelbimas 10 kartų viršijo jų skelbimą“, – sakė jis. „Problema ta, kad net ir mums parodžius įrodymus, jie vis tiek ėjo su savo. Nes tai jiems patogu, tai jiems patinka, nors duomenys rodo, kad jų požiūris į tiesioginę rinkodarą vartotojui nėra labai geras. veiksmingas“.

Dr. John Torous, Beth Israel Deaconess medicinos centro skaitmeninės psichiatrijos skyriaus direktorius, sakė, kad atsisiuntimai yra svarbūs, tačiau pacientai taip pat turi ir toliau naudotis skaitmenine terapija.

„Ketinu visus savo kolegas išmokyti naudotis šia skaitmenine programa, kad visi galėtų prisijungti. Ir jei pacientai ja nesinaudoja labai dažnai, galėtume įdėti savo pastangas kur nors kitur”, – sakė jis. „Taigi manau, kad gydytojai tai darytų, norėtų išmokti, bet tikriausiai tai turi būti gana nepaprastas produktas, kad įveiktų šią kliūtį.

Dr. Shoebas Sitafalwalla, „Advocate Health“ vyriausiasis strategijos pareigūnas, sakė, kad dirbant per gydytojus yra daug galios. Jis teigė, kad jo sveikatos sistema vos per dvi savaites sugebėjo užregistruoti 3 000 pacientų skaitmeninei terapijai, priversdama gydytojus pasirašyti MyChart pranešimą, rekomenduodama įrankį kvalifikuotiems pacientams.

Tačiau einant per teikėjo kanalą reikia įveikti iššūkius.

„Kol Amerikos širdies asociacija, Amerikos kardiologijos koledžas man, kaip kardiologui, nepasakys, kad širdies nepakankamumui gydyti reikia skirti skaitmeninį gydymą, tai visada bus neprivaloma“, – sakė Sitafalwalla.

Skaitmeninės terapijos kūrėjai taip pat turi atsižvelgti į problemas, su kuriomis susiduria paslaugų teikėjai. Pavyzdžiui, daugeliui pacientų sunku gauti psichikos sveikatos priežiūros paslaugas Jis sakė, kad trūksta gydytojų, o ligoninės susiduria su mažesnėmis veiklos maržomis.

„Padėti pacientui, daryti tai pagal sąnaudų struktūrą, kuri yra praktiška, ir padėti mums tuo pačiu metu išspręsti mūsų veiklos ir pajamų problemas. Kaip vyriausiasis strategijos pareigūnas, jei tai nepasiekia šių balų, tai puiku, bet aš turiu ribotą pralaidumą “, – sakė Sitafalwalla.