Kodėl pacientų perdegimas yra „tyli visuomenės sveikatos krizė“

ČIKAGA Paslaugų teikėjų perdegimas ir pervargimas yra karšta tema po COVID-19 pandemijos. Tačiau sudėtingoje ir susiskaidžiusioje JAV sveikatos priežiūros sistemoje pacientams dažnai sunku susitvarkyti.

HIMSS233 konferencijoje Grace Cordovano, pacientų advokatė ir „Enlightening Results“ generalinė direktorė, pacientų perdegimą pavadino „tylia visuomenės sveikatos krize“.

„Galiu jus užtikrinti, kad rankiniu būdu pasenusios darbo eigos, popierius iškarpinėse, fakso aparatai, skaitytuvai, kompaktiniai diskai, telefono skambučiai ir bandymas naršyti meniu, kuriame yra 10 skirtingų variantų, tik patenka į balso pašto dėžutę, kurios niekada nėra. grąžintas, sulaikytas 45 minutėms, dviem valandoms, trims valandoms, kad sulaukčiau skambučio, kai negalite kalbėti, nes neturite privatumo savo darbo vietoje“, – sakė ji. „Visi šie dalykai yra kliūtys rūpintis žmonėms, kuriems jūs tarnaujate.”

Bradley Schwartz, „Greater National Advocates“ įkūrėjas, teigė, kad paslaugų teikėjai turi suprasti, kad daugelis pacientų negali pasisakyti už save arba pasinaudoti jiems suteikta informacija.

„Jei galime pripažinti, kad tapęs ligoniu prarandate jėgą, išsigaunate, sukasi galva. O kai sėdite, linkčiojate ir linkčiojate, tai nereiškia, kad suprantate”, – sakė jis.

Tačiau dabar pacientai gali gauti daugiau informacijos apie savo sveikatą ir priežiūrą. Dėl to bendravimas ir santykiai tampa dar svarbesni, sakė Christine Von Raesfeld, „People with Empathy“ įkūrėja ir generalinė direktorė.

„Dauguma vertingos informacijos, kuri yra teisinga, yra už mokamų sienų. Taigi, kaip pacientai, mes susiduriame su gedimu, nemokama versija, kurią mums suteikia tas, kuriuo pasitikime”, – sakė ji.

Labai svarbu paskatinti pacientus susipažinti su savo sveikatos įrašais ir patikrinti jų tikslumą. Tačiau įrašai dažnai užpildyti medicininiu žargonu, sakė Gregas O’Neillas, Vilmingtone, Del. įsikūrusios „ChristianaCare“ pacientų ir šeimos sveikatos mokymo direktorius.

„Nežinau, ar jūs kada nors žiūrėjote visą pacientų lentelę iš ilgos medicininės priežiūros: duomenų sruogos ir sruogos. […] Turime galybę duomenų, galima sakyti, – sakė jis. – Kiek iš jų yra tikslūs? Kiek tai suprantama paprastam žmogui? Toje erdvėje turime daug nuveikti. Turime iš tikrųjų teikti pirmenybę informacijai ir pateikti tai, kas svarbu žmonėms, kurie bando tvarkyti savo sveikatą.

Rebecca Stametz daugiau informacijos pateiks HIMSS23 sesijoje „Geisingerio kelionė su skaitmeninėmis lentomis: poveikio matavimas“. Jis planuojamas balandžio 20 d., ketvirtadienį, 10.15–10.35 val. CT Šiaurės pastate, 3 aukšte, B salėje, kabinoje 8300-8313, 365 pacientų įtraukimo zonoje.