Klausos sveikatos startuolis „TympaHealth“ uždirba 23 mln. USD

Klausos priežiūros startuolis „TympaHealth“ per A serijos finansavimo etapą, kuriam vadovavo „Octopus Ventures“, surinko 23 mln.

Pakėlimas taip pat apėmė esamų investuotojų ir naujokų Dara Capital, Rezayat investicijų ir angelų Bobo Daviso ir Jeffo Leerinko dalyvavimą.

Londone įsikūrusi bendrovė anksčiau kėlė 8 mln. USD pradiniam finansavimui praėjusių metų pradžioje.

KĄ JIE DARO

„Tympa“ siūlo nešiojamą sistemą, kuri naudoja išmanųjį telefoną klausos sveikatai įvertinti. Bendrovė siūlo įrenginį kaip būdą klinikoms ir bendruomenės paslaugų teikėjams užfiksuoti didelės raiškos pacientų ausų vidaus vaizdus, ​​pašalinti vašką ir atlikti klausos vertinimus.

Bendrovė teigė, kad ketina naudoti A serija lėšų savo komandai ir paslaugoms plėsti JK ir Europoje. Tympa taip pat planuoja žengti į JAV rinką.

„Pajamos bus panaudotos pagrindinių produktų ir paslaugų kūrimui paspartinti, taip pat augimui į kitas rinkas. Nekantrauju, kas bus ateityje, o svarbiausia, kad mūsų nuolatinis atsidavimas ausų ir klausos sveikatai bus lengvas. “, – pranešime teigė Dr. Krishan Ramdoo, „TympaHealth“ įkūrėjas ir generalinis direktorius.

RINKOS momentinis vaizdas

Praėjusiais metais FDA įsteigė a nauja taisyklė, leidžianti nereceptiškai parduoti klausos aparatus suaugusiems, turintiems lengvą ar vidutinio sunkumo klausos sutrikimą. Daugybė klausos aparatų ir klausos sveikatos kompanijų įsiveržė į naujai išsiplėtusią rinką.

Lapkričio mėn. „Yes Hearing“, kuri teikia internetinę platformą ir gydymą namuose sutrikusios klausos, uždirbo 10 mln. Klausos aparatų gamintoja „Lucid Hearing“ paskelbė apie naują ne biržos klausos aparatų liniją.

„Eargo“, gaminanti technologinius klausos aparatus, praėjusių metų pabaigoje paskelbė apie naują kontrolinį savininką. „Patient Square Capital“ teigė, kad bendrovė turi geras sąlygas ateities augimui, ypač atsižvelgiant į naujas FDA taisykles.

Praėjusį mėnesį „Eargo“ išleido savo ketvirtojo ketvirčio pajamos, o grynosios pajamos siekė 12,9 mln. USD, palyginti su 10,1 mln. USD 2021 m. ketvirtuoju ketvirčiu. Grynasis nuostolis buvo 43,8 mln. USD. Bendrovė savo pajamų ir sisteminių siuntų augimą siejo su pardavimais savo mažmeninės prekybos partneriui Victra.