Sveikatos priežiūros organizacijos kartais pasirenka technologijas, kurios yra prasmingos sistemai, bet ne visada tinka galutiniam vartotojui, dažnai pacientui. Dėl to pacientai – ir dažnai jais besirūpinantys paslaugų teikėjai – būna nusivylę ir sumišę.
Julie Rish, Klivlando klinikos dizaino tobulinimo pareigūnė, prisijungė prie HIMSSCast, kad aptartų, kaip į žmogų orientuoto dizaino naudojimas galėtų padėti sumažinti kai kurias iš šių problemų.
Patinka tai, ką girdi? Prenumeruokite podcast’ą Apple Podcasts, Spotify arba Google Play!
Kalbėjimo Taškai:
- Kaip į žmogų orientuotas dizainas veikia sveikatos priežiūros srityje.
- Kur skaitmeninės sveikatos priemonės veikia gerai ir kur jų nepakanka.
- Kaip atsižvelgti į įvairių pacientų grupių poreikius.
- Kaip subalansuoti tiekėjų darbo krūvius.
Daugiau apie šį epizodą:
Kurdami skaitmeninę sveikatos patirtį, pacientai turėtų būti centre
Kaip naudotis technologijomis norint išklausyti ir suprasti pacientų poreikius
Kodėl nėra universalaus nuotolinio stebėjimo ir pacientų privatumo
Kodėl pacientų perdegimas yra „tyli visuomenės sveikatos krizė“