5 idėjos mažoms įmonėms, kaip padidinti pardavimus naudojant socialinę žiniasklaidą

Socialinė žiniasklaida gali būti smulkaus verslo rinkodaros mašina, tačiau turite įsitikinti, kad esate pasiruošę sėkmei ir pardavimui. Štai penkios protingos idėjos mažoms įmonėms, kaip padidinti pardavimus naudojant socialinę žiniasklaidą.

Pažvelkime į 5 idėjas mažoms įmonėms, kurias galite pradėti iš karto:

Padidinkite savo biografiją

Socialinių profilių biografijos atnaujinimas yra puiki pradžia norint padidinti jūsų buvimą socialinėje žiniasklaidoje. Tai gali būti pirmasis ir vienintelis įspūdis, jei neišnaudosite savo biologinės erdvės protingai. Norint naudoti socialinę žiniasklaidą socialiniam pardavimui, reikia švelniai prisiliesti, nes nenorite socialinėje žiniasklaidoje naudoti sunkaus pardavimo metodų.

Štai „Instagram“ ar „Twitter“ biografijos pavyzdys:

Mentorė autoriams

Padedu rašytojams publikuotis!
🎙 Nr. 1 podcaster „The Write Stuff“
🤩 Padedame rašytojams surasti savo svajonių agentus
👇 Pasiruošę parašyti savo pirmąją knygą?

Konkrečiai galvodami apie pardavimą, pridėkite šią kalbą prie savo biografijos:

  • Įsitikinkite, kad perteikiate tai, ką darote ar parduodate.
  • Praneškite žmonėms, kodėl jie turėtų sekti jūsų paskyrą.
  • Naudokite puikius antraštės vaizdų vaizdus, ​​​​kad parodytumėte žmonėms, ką darote.
  • Naudokite raktinius žodžius, kad būtumėte rodomi paieškoje.
  • Pasistenkite, kad tai būtų patrauklu ir įsimintina.
  • Įtraukite savo vietą
  • Pridėkite nuorodas į savo svetainę arba naudokite įrankį, leidžiantį spustelėti daugiau nei vieną kartą. Savo svetainėje turiu socialinį puslapį, kurį naudoju norėdamas paryškinti kelias nuorodas, kurios žmonėms gali patikti, o ne tiesiog siųsti jas į savo pagrindinį puslapį.

Būkite nuoseklūs

„71% mažų ir vidutinių įmonių naudoja socialinę žiniasklaidą reklamuodami save, o tų, kurie tai daro, 52% skelbia bent kasdien. {šaltinis}

Skelbti skelbimus nuolat stiprinamas pasitikėjimas ir santykiai, nes jie žino, kad gali apsilankyti jūsų socialiniuose profiliuose, norėdami gauti informacijos, išsilavinimo ar pramogų.

Sukurkite trisdešimties dienų turinio kalendorių, kurį galėsite naudoti pakartotinai perjungdami šventes ir svarbias datas kiekvieną mėnesį. Man patinka naudoti rašytinį kalendorių, o tada skaitmeninti dalykus naudojant tokius įrankius kaip „Trello“, „Planoly“ ar „SmarterQueue“. Planoly sukuria puikų, nemokami atsisiuntimai kiekvieną ketvirtį. Man patinka juos pridėti prie savo „ReMarkable“ planšetinio kompiuterio ir rašyti ant jų arba naudoti „Flair“ rašiklius ant spausdintos kopijos. Man patinka spalvų kodavimo dalykai!

Nėra teisingo ar neteisingo būdo sukurti kalendorių, tiesiog įsitikinkite, kad esate nuoseklūs ir sukurkite sistemą, kuri padės jums.

71% mažų ir vidutinių įmonių naudoja socialinius tinklus reklamuodami save, o tų, kurie tai daro, 52% skelbia bent kasdien. Spustelėkite Norėdami tvitinti

Man mėnesio turinio kalendoriaus kūrimas atrodo taip:

  • Sukurkite mėnesio temą ar temą.
  • Įrašykite šventes ir pardavimo datas.
  • Pridėkite įvykių, pvz., internetinių seminarų ar tiesioginių srautų.
  • Pridėkite turinio, kad palaikytumėte temą, įskaitant tinklaraščio įrašus, el. pašto informacinius biuletenius ir socialinės žiniasklaidos įrašus, kad palaikytumėte tinklaraščio turinį.
  • Pasižymėkite dienas pokalbiams apie produktus ar paslaugas.
  • Parodykite keletą užkulisių, kad padėtumėte žmonėms susisiekti su manimi kaip asmenybe.
  • Kurkite kai kuriuos įrašus tik įkvėpimui ar pramogai.

Prisijunkite prie LinkedIn

„LinkedIn“ yra plačiai pamirštama, kad užmegztų gilesnį ryšį su potencialiais klientais. Apgalvotas ryšys su žmonėmis, su kuriais norite užmegzti ryšį, yra vienintelis būdas – tai, su kuo bendraujate, labai svarbu, nes jūsų ryšiai yra susieti visame „LinkedIn“.

Įjungta LinkedIn„pagrindinis ryšio tipas yra a kontaktas pažįstate asmeniškai ir kuo pasitikite profesiniame lygmenyje. „Prisijungę“ prie jų „LinkedIn“, būsite laikomi 1-ojo laipsnio ryšiu.

Taip pat turite išplėstinį ryšių tinklą, sudarytą iš žmonių, kuriuos jūsų ryšiai pažįsta. Jūsų išplėstinio tinklo ryšio parinktys skiriasi priklausomai nuo to, kaip glaudžiai esate prisijungę.

Būtinai atsiųskite a pasirinktinis užrašas kiekvienam asmeniui, kuriam siunčiate prisijungimo užklausą. Pritaikę savo pranešimą parodysite, kad jums rūpi ir kodėl norėjote su jais susisiekti. Nors žinutes galite išsiųsti iš karto, nebombarduokite gautųjų siunčiamais pranešimais.

Bendraukite su žinutėmis

Nesvarbu, ar naudojate „Twitter“, „Instagram“ ar „LinkedIn“, tiesioginiai pranešimai ar DM yra gilesnis ryšys ir galimybė neapsiriboti viešais komentarais. Tiesioginės žinutės gali padėti užmegzti tikrus santykius su tikrais žmonėmis; tai užtruks ir gali būti išparduota po savaitės, mėnesio, o gal ir ilgiau.

Reikia įgūdžių, kad išmoktum sulėtinti DM procesą, tačiau čia yra keletas idėjų:

  • Pradėkite nuo klausimo, kad pradėtumėte pokalbį, pvz., „koks jūsų mėgstamiausias XYZ? Skirkite šiek tiek laiko pažvelgti į jų profilį, kad surastumėte tai, kas jiems patinka, ar bendrų pomėgių.
  • Atminkite, kad kuriate santykius – nepradėkite nuo nuorodų į savo svetainę ar išpardavimą.
  • Išsiųskite gražų laišką, kuriame sakote, kad ačiū, kad prisijungėte, ir kad nekantraujate sužinoti daugiau apie tai, ką jie daro.
  • Būtinai patikrinkite savo pranešimus ir atsakykite į reikšmingus pranešimus. Jei gaunate šlamšto pranešimus, ištrinkite juos.

Pasirinkite mėnesio akcentą

Tai gali atrodyti kaip sveikas protas, bet jūs turite pasakyti žmonėms, ką parduodate arba kokias paslaugas teikiate. Aš ilgą laiką sekiau žmones, kol supratau, kad jie turi parduotuvę, nes jie niekada ja nesidalino. Yra pusiausvyra tarp per daug ir per mažai reklamos. Visiškai neparduoti yra taip pat blogai, kaip perparduoti. Pasirinkite vieną dalyką, kurį ketinate reklamuoti kiekvieną mėnesį. Kiekvieną savaitę sukurkite vieną įrašą, skirtą jūsų pasirinktai paslaugai ar produktui. Jei neturite plataus produkto pristatymo, pasirinkite mažesnę prekę, pvz., atsisiunčiamą arba amžinai žalią produktą, apie kurį galite kalbėti. Sumaišykite pokalbius apie savo kuriamus produktus, demonstruokite naudojamą turinį ir bendrinkite naudotojų sukurtą turinį (UGC), kuris rodo, kad klientai naudoja jūsų produktus.

Praneškite žmonėms, kad parduodate ir kaip jie gali iš jūsų nusipirkti DM dėl informacijos“. Atidarykite pokalbį ir pateikite nuorodą, kad galėtų apsipirkti.

Tikiuosi, kad šios penkios mažoms įmonėms skirtos idėjos paskatins jūsų socialinę žiniasklaidą idėjų ir veiksmų, o dėl to parduosite daugiau. Atminkite, kad su kiekvienu įrašu ir pokalbiu kuriate santykius ir didinate prekės ženklo žinomumą.